Izkušena ekipa vzgojiteljic.
Tanja Dobre čuti veliko ljubezen in veselje do dela z otroki. Je mama kar 9 otrokom. Zelo rada preživlja čas z njimi v naravi in skupaj raziskujejo svet živali, rastlin in vseh čudes, ki jih srečajo ob skupnem druženju. Po poklicu je vzgojiteljica in profesorica kemije, ter montessori pedagog za otroke od tretjega do šestega leta. Svojo poklicno pot je začela s poučevanjem na Srednji šoli Josipa Jurčiča v Ivančni Gorici, kasneje pa nadaljevala s poučevanjem na Gimnaziji Novo mesto. V tem času je poleg vzgoje in poučevanja dijakov sodelovala tudi s starši in se izobraževala na področju zdrave prehrane in ekoloških živil. Želja po druženju s predšolskimi otroki jo je pripeljala v Hišo otrok srečnih rok, kjer najraje z otroki izvaja različne naravoslovne poskuse. Skupaj spoznavajo živali in različne naravoslovne pojave. Na montessori taboru, ki se že nekaj let odvija v Kranjski Gori, je tudi letos vodila naravoslovne delavnice. |
|
Kristina Ferlan je po izobrazbi profesorica kemije in gospodinjstva. Ker pa ima dvanajst nečakov in ji je ob varstvu le-teh velikokrat prekrižala pot pedagogika Marije Montessori, se je odločila za nadaljnje izobraževanje. Dokončala je najprej osnovno izobraževanje iz pedagogikie montessori. Nato pa je uspešno zaključila tudi študij pedagogike montessori za starost otrok od rojstva do 3 let na Montessori inštitutu v Ljubljani. Je tudi aktivna skavtska voditeljica za starostno skupino otrok od 8-10 let in stegovodkinja. V skavtih vidi smisel in koristen način preživljanja časa, vzgojo za življenje. Trudi se izpolnjevati naročilo ustanovitelja skavtov, naj si prizadeva pustiti svet za spoznanje boljši, kot ga je prejel. V prostem času zelo rada kuha, peče torte, ustvarja, prebere kakšno dobro knjigo in se druži s prijatelji in družino. |
|
Andreja Zajec je diplomirana anglistka (UN). Anglistiko je študirala na Filozofski fakulteti Ljubljana. Iz ljubezni do otrok in poučevanja je nadaljevala s študijem pedagoške anglistike, kjer trenutno piše magistrsko nalogo. Ker se zaveda, da poučevanje otrok ne predstavlja le podajanja faktografskega znanja ampak tudi vodenje učencev pri njihovi osebni rasti, njeno magistrsko delo raziskuje širjenje medkulturne kompetence med mlajšimi učenci z uporabo literature in zgodb pri poučevanju angleščine kot tujega jezika. Andreja je med študijem redno nudila pomoč in inštrukcije angleščine tako osnovnošolcem z učnimi težavami kot tudi svojim štirim nečakom. |
|
Ana Pugelj je likovna pedagoginja in zaključuje magistrski študij Likovne pedagogike na Pedagoški fakulteti. Začetki umetništva so se začeli že v otroških letih. Po osnovni šoli je nadaljevala šolanje na Srednji šoli za oblikovanje in fotografijo – smer umetniška gimnazija. Že od majhnih nog jo je spremljalo tudi veselje do glasbe. Sedaj redno igra orgle in je v prostem času organistka. Domuje na podeželju v stiku z naravo ter živalmi. V veselje ji je opazovati otroke in delati z njimi. Ima izkušnje z raznimi likovnimi delavnicami po galerijah, vrtcih in organiziranih poletnih dejavnostih (Emonska promenada, Oratorij…). Za otroke je likovno izražanje pomembno, še posebej kadar med tem uživajo in se hkrati tudi učijo. Ani je pomemben cilj, da lahko otroci skozi "igro" spoznavajo različne, vsakdanje ter preproste materiale, jih uporabljajo, ustvarjajo in pri tem tudi uživajo. |
|
Marjetka Tomšič je diplomirana profesorica pedagogike in andragogike (UN). Ljubezen do otrok je razvila že v zgodnjih mladostnih letih, ko je začela paziti svoje nečake in otroke drugih družin. V času študija je v Ljubljani prostovoljo delela v vrtcu H. C. Andersena in v OŠ Majde Vrhovnik. Igranje kitare zapolnjuje njen prosti čas in vedno privabi otroke k petju in plesu. Je mati dveh deklic. V času porodniške se je naučila igrati tudi ukulele. Meni, da so otroci veliko bogastvo, v katero je potrebno in vredno vlagati znanje, trud in ljubezen. Opravljeno ima osnovno izobraževanje iz montessori pedagogike. V Vrtcu dela kot pomočnica vzgojiteljice. Trenutno je na porodniškem dopustu. |
|
Tina Sever je po poklicu profesorica španščine in sociologije. Ko se je srečala z Montessori pedagogiko, je takoj začutila željo, da se z njo pobliže spozna. Zelo rada dela z otroki, še toliko bolj, če lahko pri tem posreduje znanje španskega jezika. Sama je mnenja, da je znanje tujega jezika odlična popotnica za življenje, ki ga lahko otroku podarimo že v zgodnjem otroštvu. Z otroki najraje prepeva pesmice, pri čemer otroki neizmerno uživajo in pri tem nezavedno usvajajo tuji jezik. Je mati dveh deklic. V prostem času rada prebere kakšno dobro knjigo, še raje pa ga posveti svoji družini, s katero se najraje poda v naravo, gozd ali na morje. Opravljeno ima osnovno izobraževanje iz Montessori pedagogike. |
Več o hiši otrok: O vrtcu | Prehrana | Lokacija | Vizitka